سویلسویل، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

سویل مامان و بابا

چهار شنبه سوری بر ایرانیان مبارک

1390/12/21 10:00
نویسنده : مامانی
562 بازدید
اشتراک گذاری

بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان
آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش
و سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم

شکلکهای جالب و متنوع آروین

واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه / چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه
غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو / چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو

شکلکهای جالب و متنوع آروین

هنگام پریدن از آتش : غم برو شادی بیا ، محنت برو روزی بیا

سرخی تو از من ، زردی من از تو
جشن باستانی چهارشنبه سوری مبارک  شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمانه مامان پارسا جون
22 اسفند 90 23:26
خیلی قشنگ بود مبارکه