سویلسویل، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

سویل مامان و بابا

پیشا پیش تولدت مبارک ای نا زنینم 23 آذر روز تولد توست

1390/9/22 0:16
نویسنده : مامانی
688 بازدید
اشتراک گذاری

امروز فقط روز توست،میخوام دنیا بدونه

برای جشن زیبات،می خونم عاشقونه

تو اومدی به دنیا،تو قلب من نشستی

خوش آمدی عزیزم که عشق من تو هستی

منم تا دنیا دنیاست،قدر تو رو می دونم                    

امروز تولد توست،از ته دل می خونم

تولدت مبارک،مبارک و مبارک

تولدت مبارک،مبارک و مبارک
شکلک های شباهنگ Shabahang- Happy Birthday: 7

پنجمین سال تولدت مبارک ای زیباترینم ای قشنگترینم Musical Birthday Scraps for Orkut, Myspace
 

 

 

قشنگ ترين صداي زندگي تپش قلب توست با شکوه ترين روز دنيا تولد توست شکلکهای جالب آروین

 

 

 

 

 

 شکلکهای جالب آروین پس براي من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان
23 آذر 90 15:52
امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید گویی بساط عیش مداوم به من رسید نور ستاره ای در شب تولدت انگار كه فرشته ای از ازل رسید فرشته ی من تولدت مبارك
مامان ماهان
23 آذر 90 15:52
امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید گویی بساط عیش مداوم به من رسید نور ستاره ای در شب تولدت انگار كه فرشته ای از ازل رسید فرشته ی من تولدت مبارك