سویلسویل، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

سویل مامان و بابا

درد دل

1390/7/9 23:19
نویسنده : مامانی
401 بازدید
اشتراک گذاری

 باران را دوست دارم چون بوی تو  رو دارد .                                       

گل را دوست دارم چون لطافت تو رو دارد

دریا را دوست دارم چون وسعت نگاه چشمان تو رو دارد

ماه را دوست دارم چون زیبایی تو رو دارد .
خورشید را دوست دارم چون ذره ای از گرمای عشق تو رو دارد

زندگی و خوشبختی را دوست دارم چون تو تنها بهانه اش هستی .             

قبلم را رو دوست دارم چون امانتی توست .

بلور را دوست دارم چون از جنس توست .

چشمه را دوست دارم چون به زلالی چشمان توست .

نگاهت و چشمت را دوست دارم چون مرا در خود غرق می کند .

کویر را دوست دارم چون میخواهم در بیابان به شوق تو دیوانه شوم                

خدا را دوست دارم چون تو رو به من هدیه کرد .

ایمان رو دوست دارم چون لازمه عشق است .

و در آخر :

تو رو دوست دارم تا آخرین نفس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پارسا جون
9 مهر 90 23:08
خیلی زیبا بود
مامان ماهان
12 مهر 90 9:03
قالب جدید مبارکه خانمی
مادر کوثر
12 مهر 90 15:35
سلام عزیزم خوبی؟ وبلاگتو خیلی دوست دارم همیشه میام سر میزنم اگه کوثرجون اجازه بده نظر هم میدم خوشحال میشم به ما هم سر بزنی دوست دارم نظرات خوشگلتو بخونم